Pagina's

dinsdag 21 september 2010

Als dit een maand gaat duren.....

Geen oog dicht gedaan al 2 nachten niet. Bij de rioleringswerkzaamheden hebben ze er nog een kast met een pomp erbij gezet en die staat bijna onder ons balkon waaraan ook de slaapkamer ligt. Het is net zo'n pruttelend binnenschip qua geluid. Ik hoop dat ik er snel aan wen. Het jurkje is in ieder geval klaar en leuk geworden. Het tasje en de knuffel heb ik vanmiddag in elkaar gezet en knopen opgenaaid. Morgen het knuffeltje nog even vullen en het laatste naadje dichtnaaien. En op het tasje moet nog een knoop Dus morgen is alles klaar. Gisteravond had ik zin in een ander breiwerk en heb voor Lionel-Jay een vest opgezet. Zal het zaterdag meenemen zodat Ton het even kan zien en haar mening kan geven over de kleur. Ik denk dat het erg mooi is voor hem. De foto van het jurkje komt later omdat ik het eerst wil geven. Inmiddels laat geworden door al het draadjes doorstoppen etc. en geen zin meer om te koken, dus maar lekker 2 afbakbroodjes gebakken eet ik die zo op met een eitje en een tomaatje.Rob heeft gisteren examen BHV gedaan en krijgt over 6 weken de uitslag maar van de 36 vragen had hij er 4 fout dus dat zit wel goed, denk ik. Vanmorgen had hij examen brandbeveiliging, morgen weer een normale dag dus hoeft de wekker niet gezet, misschien slaap ik daardoor dan ook beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke