Pagina's

dinsdag 16 november 2010

Lang leve de griepprik.

Gisteren weer geweest voor de jaarlijkse griepprik. Dus weer een dikke arm en gevoelig, maar ja, het is  nodig.
Ben wel gelukkig van het  hoesten etc. af maar ben nog niet vooruit te branden. Ben nog steeds aan het rommelen en achterstallige klusjes aan het opruimen. Hoop toch dat ik morgen weer eens een uurtje kan borduren. Maar moet het echt 's ochtends doen ivm het licht op het ogenblik en dat druist een beetje tegen mijn gevoel in omdat ik altijd eerst de huishoudelijke dingen heb gedaan dus eigenlijk moet ik een beetje schuiven met  mijn werkzaamheden. Door de coördinatrice van het buurthuis is me gevraagd een man die op het ogenblik een beetje aan huis gebonden is wegwijs te maken op zijn computer die hij sinds een paar weken heeft. Denk dat ik dat wel ga doen, zal vanavond even met Rob overleggen. Misschien vindt hij het ook leuk en kan in misschien indien nodig met andere dingen helpen zoals dingen installeren, kan ik ook wel maar Rob is daar allemaal wat rustiger in. Verder wil ik ook een begin maken met het garen dat ik van Toos heb overgenomen, even zien wat het effect wordt. Ik ga er een sjaaltje van maken en het lijkt een soort bonteffect te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke