Pagina's

maandag 27 december 2010

Kerst.

De Kerstdagen grotendeels met mijn moeder doorgebracht. Rob moest beide dagen werken dus hebben we Kerstavond een beetje Kerst gevierd. Mijn moeder is blijven slapen en ze vond het erg gezellig en heeft flink gegeten. Ook is ze tussendoor met mijn broer naar Holiday on Ice geweest. Verder erg rustig ook nog kunnen borduren. De trui die mijn moeder voor Rob aan het breien is wordt erg mooi maar doordat ik via de telefoon steeds aanwijzingen moest geven en het hele patroon om moest zetten omdat het garen veel dunner was dan het oorspronkelijke patroon is er toch een foutje ingeslopen. De mouwen zijn te smal en moeten dus  opnieuw. Nu heb ik alle wol hier en ga even bekijken of ik het zelf afmaak of dat mijn moeder met nieuwe aanwijzingen de mouwen weer breidt. Ze heeft wel wol meegenomen uit mijn voorraadje voor een zomertruitje voor haarzelf. Dus ze is lekker bezig. Na de staaroperaties hoop ik dat ze weer zo goed ziet dat ik haar misschien aan het borduren kan krijgen, de dagen duren zo lang voor haar en als je lekker bezig bent heb je daar niet zo'n erg in.
Vanavond naar mijn neef in Hilversum, hij is 1e Kerstdag jarig maar viert het altijd de 27e. Rob is deze week vrij dus een beetje vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke