Pagina's

vrijdag 17 december 2010

Kleine update.

Ik ben nog met van alles bezig. Maar heb vandaag ook de stof uitgemeten en gezigzagd voor een nieuwe Sal: Harvest View. Deze is een stuk kleiner dan de Nature's Home Afghan. Foto's volgen nog.
Mijn trui gaat ook rustig door en ik ben nu bijna aan het armsgat van de 1e mouw. Ik heb eerst een mouw zodat ik kon zien of ik wol genoeg had. Maar zoals ik hem nu brei heb ik zeker wol genoeg, dus dat is fijn.

 Het is een rare week geweest. Dinsdag de crematie van Anita's moeder waarna mijn moeder mee ging naar mijn huis zodat ze een beetje haar gedachten kon verzetten. Woensdag een dagje alleen en weer eens even wat aan het huishouden gedaan. Gisteren was Rob vrij en moesten we naar de tandarts. Ik kreeg een compliment dat ik mijn gebit goed had onderhouden en Rob moet 6 januari zijn vullingen opnieuw laten doen. Aangezien het guur en koud was snel groente en vlees voor s'avonds gehaald en even naar Ikea voor batterijen want zelfs de verwarmingsthermostaat konden we met moeilijk aan krijgen omdat de batterijen net niet genoeg power hadden.
's middags een goeie film gekeken, The American met George Clooney.
Vandaag moest Rob onverwachts in Loosdrecht werken en was vrij snel op het werk ondanks alle sneeuw. Maar wat het vanavond terug wordt weet ik niet want hij smste net dat het daar nu glad was en de taxi's en bussen niet rijden. Ik hoop dat het meevalt.Waarschijnlijk is dit de laatste keer want hij heeft op zijn eigen werk er uren bij gekregen doordat hij een stuk financiƫle administratie gaat doen nu er mensen weg zijn gegaan. Dit start 1 januari. Dus dat is fijn eindelijk een volledige werkweek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke