Pagina's

dinsdag 7 december 2010

Nog steeds koud!

We zaten dit jaar alweer vroeg in de kou en de sneeuw, wel mooi maar ik vind het toch wel fijn als ik weer goed kan fietsen. Ben een beetje een angsthaas wat dat betreft, als ik mijn achterwiel maar een beetje voel slippen zit ik al krampachtig.
 Verder ben ik druk met handwerken met dit weer kun je toch niet zemen en ik neem het er dus maar even van. Ik doe wel wat nodig is maar geen overdreven dingen.
Dus lekker aan het borduren. Ik zal van de week weer even foto's maken. En bij de tv brei ik aan mijn trui.
Van de week de kerstspullen in orde maken, vast wat dingen voor de ramen etc. en als Rob vrij is het weekend kan de boom opgezet. Morgen ook eens even naar de kerstkaarten kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke