Pagina's

woensdag 9 maart 2011

De rust is weergekeerd.

Zo het toilet is schoon maar moet nog een keer, want je ziet op sommige plaatsen nog een sluier over de tegels en de vloer heb ik ook nog niet goed schoongekregen. Maar Rob beloofde om het te doen omdat ik veel last van mijn handen krijg als ik kracht moet zetten. En ik mis dan toch ook wat kracht. Nu even wachten tot we tijd hebben om even rustig naar Ikea of zo te gaan. Ook wil ik kleine vierkante handdoekjes maken die je maar 1 keer gebruikt met een leuk wasmandje erbij. Ik vind het altijd zo erg met verjaardagen etc. als je dan zo'n vochtige handdoek hebt hangen en tussentijds verschonen vergeet je meestal op zo'n dag.
Verder heb ik sinds gisteren het gevoel dat er een verkoudheid aan zit te komen, maar mijn moeder opperde net aan de telefoon dat het weleens hooikoorts zou kunnen zijn. En inderdaad ieder jaar trap ik er opnieuw in en denk dat ik verkouden wordt maar moet dan gewoon beginnen met mijn tabletjes en neusspray. Gisteren met boodschappen doen was het zulk heerlijk weer dat ik lekker diep heb zitten ademhalen op de fiets, dom misschien, maar had zoiets van moet er even van genieten.

1 opmerking:

  1. Oeps ja, die hooikoorts komt er ook weer aan. Betrapte mijn zoon ook al op neuzen ophalen en ogen wrijven.....bah, ellende!

    Leuk idee van die handdoekjes trouwens, ben benieuwd naar de -wc af- foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke