Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

Pfff wat een rommellig weekje.

Zit nu echt even bij te komen. Alle dagen gaan even rommelig.
Rob is natuurlijk bezig geweest met zagen etc. Zijn tafels staan nu dus kan hij in principe gaan beginnen met de opbouw van zijn treinbaan. Zondag naar de verjaardag van Tania en daarna ging mijn moeder mee naar huis en hebben we lekker asperges met haar gegeten. Maandag voor het bevolkingsonderzoek borstkanker dus nu even de brief afwachten en dan ben ik helemaal door de molen geweest.
Vandaag even de was etc. verzorgd en boodschappen gedaan want morgen zijn we de hele dag naar Vlissingen met mijn moeder omdat mijn tante(schoonzus van mijn moeder) jarig is vandaag. Dus leuk voor mijn moeder om er even heen te gaan en ook haar broer weer te zien.
Ook de bloemenRR afgemaakt en weer doorgestuurd naar de volgende borduurster.
Hemelvaartsdag ga ik even lekker onderuit en weer eens ontspannen aan mijn eigen dingetjes hoop ik, kan ook zijn dat we naar een braderie gaan of zo. Moet nog even kijken of er iets leuks is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke