Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

Weer vooruit.

even maar proberen terug te halen wat ik had geschreven. Woensdag dus een opname dag gehad voor een kleine operatie, poliep uit mijn baarmoeder verwijderd. Voor het eerst een ruggeprik en dat was een vreemde gewaarwording. Alles is goed gegaan, alle uitslagen waren goed alleen nu nog de laatste uitslag over 14 dagen maar daar verwacht de arts ook niets negatiefs van. Alleen nu nog spierpijn omdat ik een holle rug heb en niet plat kan liggen maar met opgetrokken knieƫn. En na de ruggeprik zijn je benen dus log en zwaar en dat heeft lekker aan mijn rug getrokken. Maar dat gaat wel weer over.

1 opmerking:

  1. Idd heel maf, zo'n ruggenprik. Mijn benen werden in allerlei bochten en standen gedaan, maar je merkt er niks van.
    Zal voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt en dan lekker op vakantie kunt.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke