Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Een week met een gaatje.

Het houdt niet op rol iedere dag in nieuwe dingen en nog geen rust gevonden na de vakantie. Gelukkig wel leuke dingen, maar soms word je een beetje geleefd, hoewel ook minder leuk want Quelly en Rowan zijn gezakt.Quelly voor de 2e keer HAvo dus kijken ze wat de mogelijkheden nu zijn MBO of een fitnesstraining-opleiding of iets in die geest. En Rowan heeft 1 her VWO (Manegement en Organisatie) dat moet ze woensdag doen en krijgt dan de 29e de uitslag weer.
Donderdag zouden we naar Ton haar huis gaan kijken en waren om 8.30 vertrokken want Rob wilde even bij de modelbouwzaak in Heerhugowaard kijken ter info en dacht als we vroeg weggaan moet dat lukken. Vergeet het maar, om bijna half 10 waren we eindelijk aan de andere kant van Utrecht en zijn toen eerst naar mijn moeder gegaan waarvoor we ook spullen in de auto hadden. Daar Ton gebeld en die bleek niet ala minuut de afstomer en behangtafel nodig te hebben omdat ze al van ieder 1 had en in overleg maar niet gegaan, de woningbouw was ook nog in de woning bezig, dus Ton kon ook niets doen. Toen maar koffiegedronken bij mijn moeder en daarna weer terug naar huis broodje gegeten en 's middags weer op pad. Ik had woensdag namelijk het dressoir dat we graag wilden op marktplaats gezien en kon het eens worden met de verkoper. Dus donderdag om 13.30 de aanhanger opgehaald bij het tankstation en op weg naar Tiel dat ging allemaal goed en het dressoir zag er keurig uit. De hele dag goot het maar tijdens onze rit naar Tiel was het droog dus dat viel weer mee. Maar toen Rob de aanhanger weer terug ging brengen viel het weer met bakken uit de hemel.
Hier een foto:

Maar het oude dressoir moest leeg en daar komt nu vanavond iemand voor kijken ik hoop dat hij hem meteen meeneemt.
Hier nog een foto van de keukenkasten en mijn doe-hoekje. Het is nog rommelig maar ik blijf bezig met kasten inruimen en doorschuiven, dus nog even.

Ik had ook last van tegenlicht van het raam en met mijn rug tegen de aanrecht kreeg ik er helemaal geen kast op dus maar even half.
Vanmorgen weer verder met de spullen uit het dressoir omwisselen en verder even het huishouden gedaan een paar keer telefoon dus schoot niet echt op. Maar ja de was hangt en daarna ben ik boodschappen gaan doen, moest naar de apotheek voor mijn hooikoortspray en maar gelijk bij de kapper gekeken of ze tijd had, dat lukte ook. En aangezien het het weekend slecht weer schijnt te worden, meteen de weekendboodschappen meegenomen. Dan kan ik het weekend lekker verder met de kasten. Rob moet werken dus alle tijd aan mezelf.
Gelukkig kan ik 's avonds nog een beetje borduren maar loop vreselijk achter met de sals. Als we volgende week onze verjaardag gehad hebben hoop ik toch eindelijk weer 's middags wat te kunnen borduren.

1 opmerking:

  1. Poeh je hebt het maar druk, maar het gaat vast mooi worden allemaal. Enne....praat me niet van de sal, ik loop ook zoooooo achter...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke