Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Gelukkig weer aan het opknappen.

Gelukkig voel ik me weer een stuk beter. Vanmorgen het bed verschoont en gestofd. Rob heeft gestofzuigd en is nu boodschappen aan het doen. Ik voel me weer lekker fris na een lekkere douche, nog geen make up op want ben nog wel aan het snuiten en alles voelt nog droog aan dus lekker veel creme erop gesmeerd. Morgen is Rob aan het werk en kan ik rustig aan doen nog even. Vrijdag en het weekend is hij vrij maar zaterdagnacht is het concert van Prince dus tot die tijd maar rustig aan doen en zodat ik dan weer optimaal ben. Wordt wel gezellig denk ik want Floor is er ook met Quelly, Rowan en Lisa en daar ook weer vrienden van dus die kan ik dan ook eens zien.
Zo nog even 1 was ophangen en dan even kijken wat Rob wil. Ik denk dat hij nog verder wil met zijn treinbaan en dan ga ik een legpuzzel klaarleggen heb ik eigenlijk wel zin in. En anders gaan we een film kijken en ga ik ondertussen wat borduren. Ook wel fijn want dan heb ik vandaag de 1e maandsal weer af. Met de rest loop ik hopeloos achter daar wil ik echt volgende week aan verder zodat ik voor 1 augustus weer bij ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke