Pagina's

maandag 11 juli 2011

Prince.

Zaterdagnacht dus naar Ahoy. We waren er om 11 uur en hebben eerst even bij Floor gekletst tot we zagen dat onze ingang drukker werd en zijn toen daar gaan staan. Floor zat met haar rug tegen de deur dus was 1 van de eersten en zo geweldig, ze stond in de arena dus helemaal vooraan, was haar nog nooit gelukt. En normaal is er nog een ruimte tussen het podium en arena met dranghekken, maar nu dus niet. Ik denk dat ze hooguit 1 1/2 meter van hem afstond. Ze heeft een prachtig filmpje kunnen maken en hier wat foto's:




De muziekkeuze viel ons wat tegen, weinig bekend werk en ook het geluid was bij ons niet zo best, maar ook erg hard en ik heb er snel last van, dus neem volgende keer oordopjes mee. Maar geweldig om het spektakel op het podium te zien het is een rasartiest. Deed ook nog een nummer ter nagedachtenis aan Michael Jackson en ook Seal kwam nog even op het podium en zong even mee, die was er voor het North Sea Jazz festival. Floor is ook nog op tv geweest maar dat moet ik nog even terug zoeken bij Uitzending gemist.
We waren om 5.15 thuis en sliepen denk ik al om half 6. Tot 10.20 toen werd ik wakker omdat Rob uit bed ging wegens zijn keel. Gisteren verder rustig aan gedaan, lekker ontbeten en om 2 uur ging Rob voor de Formule 1 race zitten mij lukte het nog niet omdat ik niet in de gaten had dat het zo laat was. Het weer leek lekker en ik ben de balkonplanten gaan doen was hard nodig maar het windje was toch een beetje fris achteraf. Ook nog even op de fiets naar AH geweest voor sla en ovenfrietjes, we hadden namelijk nog Sliptongetjes in de vriezer die we laatst uit Vlissingen mee hadden gekregen van mijn oom en die hebben we gegeten. Gelukkig meteen voor vandaag andijvie en gehakt meegenomen, zodat ik vandaag er niet uit moet. En maar goed ook want ik heb toch weer even een terugslag wat betreft mijn holtes en hoofd. Het is een beroerde kou en houdt lang aan. Gelukkig hoor ik het van meer mensen dus ligt het niet aan mij.
Rob wordt ook steeds beroerder dus ik weet niet of hij het volhoudt om te werken, hij heeft nu zijn administratieve dag maar dinsdag en woensdag moet hij koken etc. Donderdag moeten we echt naar zijn moeder om haar verjaardag te gaan regelen en vast te leggen dan kan ik de uitnodigen voor het weekend op de bus doen.

Nu eerst maar eens een lekker sopje over het gasfornuis na het visbakken en dan wil ik nog brownies bakken vandaag. Een recept van de Belgische tv kok Jeroen Meus (dagelijkse kost).

1 opmerking:

  1. Dat was dus al met al een geslaagd uitje. Nu lekker rustig aan doen om bij te komen. Eenne...eet smakelijk, brownies klinkt goed

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke