Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

Uitnodigingen gemaakt.

Vandaag eerst de dag en tijd afgesproken bij het restaurant waar Rob zijn moeder haar 87e verjaardag wil vieren. Zij doet dit altijd 's middags met koffie/thee met gebak en daarna nog wat drankjes en hapjes. Daarna meteen de uitnodigingen gemaakt want het werd door alle ziekteperikelen best wel kort dag. Maar nu zitten ze op de bus en gaan we dinsdag nog even in Zoetermeer met mijn schoonmoeder de zaken verder doorspreken bij het restaurant. Maar lekker gevoel dat dat ook weer geregeld is.
Met douchen voor het eerst weer het gevoel dat ik alle ziektekiemen had weggespoeld (vanmorgen tot 10 uur geslapen!!)en wat was het heerlijk buiten even op de fiets boodschappen doen en wat een prachtig weer. Buiten zitten durfde ik nog niet want er staat hier op het balkon best gauw een verraderlijk windje dus dat risico heb ik maar niet genomen, veel te blij dat ik weer zover opgeknapt ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke