Pagina's

maandag 25 juli 2011

Weer even rust in de tent.

Zo dat waren even een paar drukke dagen. Woensdag Rob vrij, donderdag even snel het huis door etc. Vrijdag Rob weer vrij en moesten we even op pad voor een stereosetje voor Lionel-Jay en Joanah. We wilden Ton iets geven voor haar huis maar ze vroeg of het erg vonden om in plaats daarvan iets voor de kinderen te doen. Dus leuk geslaagd. Maar ik dacht even snel naar 1 winkel te gaan waar ik al een tijd op internet een leuk setje had gezien maar dat viel in het echt toch tegen en toen Rob voorstelde maar naar de Mediamarkt te gaan toch maar gedaan ondanks dat ik vind dat je altijd zoveel tijd kwijt bent. Nou daar dus ook niet geslaagd en door naar The Wall, naar Saturn en BCC uiteindelijk bij de laatste geslaagd. Maar ik wilde meteen de boodschappen doen maar dat ging niet meer lukken aangezien het inmiddels over 2en was en Rob zich erg had verheugd dat hij de Tour-etappe over de Alpe d'Huez kon zien eerst maar naar huis. 'S avonds chinees gehaald. Zaterdag moesten we ook al vroeg op want Rob zou eerst naar de garage er moet een andere pakking bij de uitlaat is nog garantie maar ze hebben hem nu al 2x voor niets laten komen en eigenlijk wil ik ze nu gaan bellen maar ik zal eerst even kijken hoever hij zelf komt. Klinkt net of hij een klein kind is en dat is natuurlijk niet zo. Maar ze zouden zaterdagmiddag ook gebeld hebben en dat is ook niet gebeurd. Toen door naar Heerhugowaard naar Ton om even het huis te bekijken. Ziet er al erg leuk uit en lekker knus. Daarna nog even naar Huider een modelbouwzaak in Heerhugowaard waar we nog nooit geweest waren, even om te oriënteren en natuurlijk wat rails gekocht. Maar een erg mooie winkel maar toch met alles duurder dan de zaak waar hij op internet besteld en ook nog spaarpunten heeft. Toen door naar Den Helder voor de verjaardag van mijn neefje. Dat was ook gezellig om 16.45 richting Utrecht en mijn moeder thuisgebracht en daarna nog even naar een nieuwe Jumbo daar vlak in de buut eindelijk boodschappen gedaan. 's Avonds lekker stokbroodjes gebakken met makreel en salades. Lekker bij de tv dus dat lukte ook wel.
Gisteren naar Hoogezand geweest naar Floor voor de verjaardag van Nona die donderdag jarig was ook daar was het erg gezellig, Rob heeft ondertussen nog geklust met gaten boren etc. Thuis zou Rob meteen de F1 gaan kijken die hij 's middags opgenomen had en zou ik koken maar onderweg kwamen we langs een Hajé bij Almere en daar even gekeken wat ze hadden moest ook niet te duur zijn en kwamen uit bij Fish en Chips, was goed en lekker klaar toen we thuis kwamen. Rob voor de tv en ik lekker even mijn eigen dingetjes gedaan.
Vanmorgen hard aan het werk, bed verschoond, was machine aan, gestofd, toiletten en wastafel etc. gedaan. Nu nog stofzuigen en dan lekker douchen. Rob is denk ik om een uur of 2 thuis en dan is h et lekker netjes en kunnen we even wat tijd voor onszelf nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke