Pagina's

dinsdag 6 december 2011

Even time-out.

Op het ogenblik even niet veel te melden. Ik ben druk met de laatste mouw van het vest en wil dat nu graag af hebben. Dan kan ik de trui die ik vorig jaar had gemaakt maar krap met de wol zat tot het armsgat uithalen en weer opnieuw breien aangezien ik later toch nog 4 bollen garen vond ervan dus kan ik het nu lekker naar mijn zin maken. Ook wil ik een trui voor Rob tot het armsgat uithalen die mijn moeder vorig jaar had gebreid. De hals vind ik te ruim en te laag zelfs met een overhemd eronder vind ik het toch niet je van het dus ga ik die ook veranderen. Dan heb ik een heel leuk vest gezien bij iemand die ik niet goed ken, wel gevraagd of ze het zelf had gemaakt want dan had ik kunnen vragen waar ik het patroon kon vinden of misschien wel kopieƫren, maar nee ze had het niet zelf gemaakt. Dus ik zoek een soortgelijk patroon maar eerst de klusjes af voor ik weer iets nieuws pak.
Verder heb ik maandag mijn 3e bridge-les gehad en daar heb ik ook een beetje huis/oefenwerk van. Borduren ligt heel even stil.
Maar dat komt binnenkort ook wel weer. Ik wil in ieder geval in Januari beginnen met de Nefertiti in kralen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke