Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Turtle Jacket

Ook ben ik begonnen met een Turtle Jacket. Omdat ik niet weet of hij mij lekker zit en voegt, eerst van goedkoop garen een proegmodel, zit hij lekker ga ik een leuke kleur en mooi garen zoeken.
Zo is het voorbeeld:

En zover ben ik nu ongeveer op de helft, het wordt dus een hele lap die dubbel wordt gevouwen en de onderkanten dichtgenaaid zodat je bij de vouw een opening krijgt als armsgat:
Doordat ik ander garen en dunnere naalden gebruik wordt het patroon natuurlijk kleiner. ok de kleur lijkt hier lichtblauw maar is grijs.

1 opmerking:

  1. Zo'n vest heb ik vorig jaar ook gebreid Sieneke. Alleen mijn vest was kleiner maar op de zelfde manier gebreid en in elkaar gezet.
    Ik zal van het weekend een foto er van op mijn blog zetten.
    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke