Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Niet echt aktief.

Ik zag dat het al weer even geleden is mijn laatste berichtje, ben de laatste tijd niet zo aktief. Komt ook omdat ik niet zoveel handwerk.
Wel ben ik met een zomertruitje bezig (al 2 jaar) nu maar eens afmaken.
Ook heb ik weer een nieuwe Round Robin, dus daar volgen binnenkort foto's van.
Verder ben ik ook nog weer met een legpuzzel bezig.
De fysio begint aan te slaan ik merk vooruitgang maar soms even een terugslag.
Ook heb ik een aantal oefeningen dus ben 3x per dag bijna een half uur bezig.
Van de week ineens 2 leuke uitnodigingen voor een voor een overnachting in Veenhuizen (gevangenismuseum) en 1 voor een 40jarig huwelijk een avond in Schoorl. Helaas zijn we bij de laatste net op vakakntie.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke