Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

Heerlijke barbecue.

Gisteren was Bert jarig en werden we rond half 5 verwacht. Ze hebben een geweldig groot terras half op het water, ze wonen aan een plas. Toen we aankwamen eerst lekker geborreld en toen iedereen er was ging de barbecue aan. Toepasselijk want als cadeau haen we een barbecue-set in de vorm van golfclubs die samen in een leuke "golftas" zaten die ook nog ritsjes heeft zodat je ook nog bv kruiden of zo mee kan nemen in de tas, erg leuk. Dat vond Bert ook. Ondertussen had ik Petra geholpen met het dekken van de tafel, garneren van de heerlijke salades en snijden van stokbroden. Toen konden we beginnen. Het was heerlijk allemaal. Ondertussen ging de zon onder en werd het wat fris en heeft Bert een terrasheater en nog een gaskacheltje neergezet en toen zaten we heerlijk. Nog een lekker toetje met vijgen uit eigen tuin met slagroom waar iets van drank door zat. Daarna lekker koffie met een glaasje ernaast. Petra vond de kikkersleutelhanger die ik had gehaakt ook erg leuk toen ik die aan haar gaf. We hebben genoten! Daarna Rob zijn moeder naar huis gebracht en doorgereden naar ons eigen huis.

1 opmerking:

  1. hallo ik ben boedhalady (anneke) ik zag je staan op de borduurbabbels en ben natuurlijk ff op je blog gaan kijken omdat ik sinds kort ook een blogger ben maar er staan leuke dingetjes op staan geweldig als je het goed vind zet ik je tussen mijn favo blogs en hoop dat je ook eens een kijkje bij mij komt nemen
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke