Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Hogwarts Express

Ik vond hem leuk om te doen alleen iets te klein. Ik kan hem mooi over een blouse of shirt en dan vastmaken met een mooie speld/broche. Volgens het patroon moest ik ca. 40 % aanhouden voor de sjaal en dan overgaan op de uitltjes. Ik had 4 bollen maar heb nu dus nog een bol Karisma over en die had ik dus beter kunnen verwerken. Maar ik had geen zin hem de uiltjes weer helemaal uit te halen. Nu heb ik wat ervaring in dit soort sjaals dus volgende keer maak ik hem beslist groter. Maar ik vind hem erg leuk en mooi. De oogjes zijn kraaltjes. Ook dit popje nog gemaakt om te proberen dus weer leuk voor mijn kleindochter:

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sjaal heb je gebreid Sieneke, mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt???
    Groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, heb je het patroontje nog? Zou het ook wel eens willen proberen. Is het met een rondbreinaald, heb ik nog nooit gedaan.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige shawl en een schattige knuffel.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke