Pagina's

woensdag 8 september 2010

Dit heb ik afgelopen week afgemaakt.

Verschillende werkjes waren blijven liggen door de warmte of gebrek aan tijd. Nu eindelijk alles afgemaakt wat een opruiming:
 Een zachtgroene trui voor mezelf.
 Een schouderwarmer voor mijn dochter Ton, naar een patroon van Drops, het bijbehorende mutsje had ik in januari al gebreid, maar kon toen het garen niet meer krijgen.
Een vest voor mezelf naar een patroon van Drops, er moeten nog 3 knopen op maar die heb ik net binnen gekregen, hieronder de achterkant. Was een heel werk want de mouwen werden aangebreid, dus voor de bovenrug had je 2 mouwen plus het rugstuk op de pen staan. Het materiaal is Fabel van Drops.



 Nu ben ik nog bezig met een roze vest voor mezelf, misschien erg zoet maar staat me wel altijd goed.
Ja dan zou ik bijna de Clafotis-sjaal vergeten, deze is gemaakt van Regia naar een design van Kaffe Fasset, hieronder een detailfoto.

Deze werd scheef gebreid dwz je begint bij een punt. Als het klaar is moet je bepaalde steken laten vallen waardoor je een soort ladderidee krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke