Pagina's

donderdag 9 september 2010

Allerlei.

Vandaag is Rob vrij, morgen ook. Vanmiddag samen een film gekeken, The Mexican met Julia Roberts en Brad Pitt. Eindelijk is de wol gearriveerd die ik had besteld voor een jurkje voor mijn kleindochter Joanah en daar ga ik zo na het eten aan beginnen. Ondanks dat Rob vrij was eet ik alleen want er is een barbeque georganiseerd voor personeel en cliƫnten en de coƶrdinator wilde graag dat hij ook even kwam. Maar ik denk dat hij om half 8 weer thuis is.
Verder nog even de 1e letter van het ABC verder geborduurd moet nu alleen de omlijning nog en hoop dat ik dat morgen kan doen, dan zal ik nog even een foto maken. Dus nu gauw eten dan kan ik aan het jurkje beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke