Pagina's

zondag 26 september 2010

Lekker dagje weg.

Gisteren dus naar mijn dochter Ton in Heerhugowaard geweest. Rob zou de pc even onderhanden nemen en Office erop zetten ook meteen op de laptop. Dus dat is weer geklaard en kan ook Lionel-Jay voor school zijn dingen op de pc doen. Ondertussen ben ik met Ton en Joanah naar Middenwaard gelopen want ik had een jas gezien bij MS en in Utrecht kan ik niet slagen. Nu daar wist ik niet wat me overkwam, wat een assortiment. Voortaan ga ik daarheen als ik iets nodig heb. Leuke tunieken en mooie vesten. Was een spontane actie dus daardoor aten we pas om half 3 uitgebreid, lekker brood, beleg en een zelfgemaakte salade met makreel uit de recepten van AH dus ga het zelf ook nog even opzoeken. Aangezien we pas om half 5 weggingen maar niet meer naar Schoorl geweest, want daar was alles tegen de tijd dat we er zouden zijn al dicht en honger hadden we natuurlijk ook nog niet. Dus volgende keer maar vis met patat. Nu 's avonds thuis maar een patatje gebakken toen we trek kregen.

Vandaag een rustige dag, eerst lekker ontbeten, met afbakbroodjes en verse jus en een film gekeken. Nu snel onder de douche dan kan Rob de Formule 1-race kijken en ik ga nog even rommelen en het avondeten voorbereiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke