Pagina's

woensdag 29 september 2010

Niet veel te vertellen.

Op het ogenblik  niet veel te vertellen. Ben druk met de mouwen voor Ton haar vest en ondertussen probeer ik wat opgenomen programma's weg te kijken, die behoorlijk begonnen op te lopen.
Vanmorgen even naar de stad gefietst, was niet leuk, zo'n beetje alle fietspaden zijn hier afgezet wegens reparatiewerkzaamheden aan de bruggetjes waar je over moet. Wel goed natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat het niet uitmaakt als een fietser een stuk om moet fietsen. Met goede moed op pas maar het leek wel niet te mogen. Waar ik wel door kon was de weg geblokkeerd door een grote kraan of een containerauto. Net toen ik dacht zal ik maar terug gaan en de bus nemen, had ik de obstakels gehad en ben toen maar gaan genieten van een paar nieuwe straatjes doordat ik een kortere weg zocht en weer langs mooie oude straatjes kwam.
Daarna meteen boodschappen gedaan. Rob heeft vandaag cursus dus eet thuis. We eten boerenkool. Doordat Rob vroeg weg moest was ik ook vroeg en had alles al klaar voor ik weg ging. Alleen straks de aardappels nog schillen. Nu nog even zegeltjes plakken en dan ga ik een poosje breien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke