Pagina's

zaterdag 2 oktober 2010

Ook op zaterdag druk aan het werk!

Doordat er problemen waren met wegpompen van het grondwater heeft het werk vertraging opgelopen en gaan ze nu ook op zaterdag aan het werk.
Gisteren heb ik de projectleider gebeld want het was niet te harden. Ik kon geen raam of balkondeur openzetten want dan kwamen de uitlaatgassen binnen van de gele en groene pomp (op de bovenste foto) die stonden namelijk veel dichter bij het hek en allebei met de uitlaat naar ons gericht. En aangezien het oude diesels zijn was het echt niet lekker. Dus netjes gevraagd of het mogelijk was dat ze een kwartslag gedraaid werden zodat de uitlaat de andere kant uitstond. Hij zou zien wat hij kon doen en een uur later werd het al geregeld, dus dat was erg netjes. Van hem hoorde ik ook dat ze vandaag door gingen dus ik was voorbereid maar was dus toch meteen wakker toen ze begonnen. Doordat wij een beetje in een punt zitten ook het smalste gedeelte van de straat dus misschien ook het meeste lawaai. Maar zoals ze nu gaan gaat het een stuk sneller, het was echt het grondwater dat ze de das omdeed.
Verder vandaag even boodschappen doen en een beetje goed het huis door. Morgen komt mijn moeder en wil ik een nieuw recept uitproberen van een appel-carameltaart dat in de krant stond. Hij lijkt me erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke