Pagina's

donderdag 7 oktober 2010

Ja ze gaan de boel dichtgooien.

Van de week waren er al allemaal klinkers neergezet. Maar vanmorgen stond ik op en waren ze bezig de boel dicht te gooien dus misschien beginnen ze vandaag al met de nieuwe bestrating, dat zou fijn zijn.

Verder niet veel nieuws. Ik heb de mouwen voor Ton af en was begonnen met de tailleband die weer aan de blouson genaaid wordt maar ik was door de wol heen en moet nu eerst afwachten of Ton wol overhoudt dan kan ik het daarmee afmaken. Ondertussen wol besteld bij Renske van de Hobbydoos voor de baret, dan heb ik het vrijdag in huis. In de herfstvakantie komt Ton een dagje hierheen met de kleinkids dus ligt het misschien klaar.

Het voorpand voor Lionel-Jay uitgehaald en zelf een patroontje verzonnen wordt veel mooier nu.

Mijn moeder heeft een vest gebreid voor een tante en daar ga ik vandaag op de markt in Zeist even voor knopen kijken, dan maak ik het voor haar af en moet het ook opsturen. Van mijn oom had ik de serie The Tudors te leen gekregen (9 dvd's) maar ik kwam er niet aan toe. Die heb ik nu op de externe schijf gezet dan kan ik ze kijken wanneer het mij uitkomt. Dus de dvd's gaan meteen mee terug in de doos met het vest. Dan is dat ook weer netjes op zijn plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke