Pagina's

vrijdag 8 oktober 2010

Missie geslaagd.

Gisteren naar de markt in Zeist geweest. Mijn moeder heeft een vest gebreid voor een tante (schoonzus van mijn moeder) en ze vroeg of ik voor knopen wilde zorgen. En ze er dan opnaaien en als pakketje op de post doen. Gelukkig geslaagd op de markt en hier het resultaat
De hals lijkt wat smal maar dit is een opstaand los boordje, dus  komt omdat het waarschijnlijk met liggen over elkaaar is geschoven. Kan vandaag dus op de post dan is het maar weer de deur uit.
Ook meteen geslaagd voor een deelbare rits voor het vest van Lionel-Jay, zodat ik dat meteen helemaal af kan maken als het breien klaar is. Als het goed is krijg ik vandaag de wol binnen voor Ton haar vest en kan ik daarmee verder.

1 opmerking:

  1. mooi geworden hoor Sieneke, ik was ook op de markt. Hoe laat was jij er? Ik heb ook knopen gehaald voor een jurkje voor de pop.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke