Pagina's

dinsdag 12 oktober 2010

Nieuwe bril.

Vandaag hebben Rob en ik een nieuwe bril uitgezocht en de 27e kunnen we ze ophalen. Als het goed is kan ik dan weer goed borduren want nu zie ik het niet zo best. Mijn bril bleek te sterk. Ik heb minglazen en ga nu ineens van 1,75 naar 1,25 een heel verschil dus. Dit schijnt vaker voor te komen bij bijziende mensen.

 Ik heb me voogenomen de hele winter te gaan borduren. Ik heb me aangesloten bij een paar borduurclubs en wat een pracht aan patronen vind je daar. Ik ga nu ook meedoen aan een Sal, dat is een patroon dat je in gedeeltes krijgt. Je krijgt het 1e blok en als je het klaar hebt stuur je een foto en krijg je het volgende blok.

Verder las ik dat Zeeman ook aardig het breien aan het promoten is. Ze hebben al een side waar je verschillende patronen voor  mutsen kunt downloaden.Nu las ik ook in de krant dat ze op 24 oktober het wereldrecord willen verbreken. In Vredenburg Leidsche Rijn willen ze 1200 mensen verzamelen die een kwartier lang achter elkaar doorbreien. Het record staat nu op 935. 

Het vest voor Lionel-Jay is ook bijna af, ik ben bezig met het halsboordje en moet dan even kijken hoe ik met de rits uitkom, ben bang dat hij te kort is. Maar ik had leuke laarsjes gezien in Zeist dus misschien dat we donderdag ochtend even snel gaan en dan kan ik proberen om de rits te ruilen als het nodig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke