Pagina's

woensdag 15 september 2010

Wat een weer!

Wat een weer gisteren, even boodschappen gedaan en toen lekker voor een film gaan zitten.

Vandaag is Rob ook  nog vrij en  zijn even boodschappen gaan doen met mijn moeder. Ook even naar het WC Overvecht geweest en ben daar geslaagd voor 2 mooie shirts die onder het Dropsvest passen. Dat kan ik dus mooi zaterdag aan naar etentje van Oom Ben die 80jaar wordt.
Ook een stuk kabeljauw meegenomen bij de viswinkel, dat gaat Rob straks bakken en eten we met snijboontjes en gebakken aardappelpartjes. Toen we terugkwamen vonden we gelukkig nog een parkeerplekje. Morgen gaan ze de straat openbreken omdat er nieuwe rioleringsbuizen worden gelegd en geldt er een wegsleepregeling voor de auto's. Wel mooi weer maar een ontzettende wind.

Voor het jurkje moet ik nu nog 1 mouwtje dus vannacht kan het onder een vochtige doek dan kan ik het morgen in elkaar zetten. Dan kijken of ik genoeg wol heb voor het knuffeltje en het tasje dat bij het patroon horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke