Pagina's

vrijdag 17 september 2010

Weer halen en brengen met het weer.

Ja we willen even naar de stad maar moet je nu  op de fiets of met de auto. Met de auto is het lastig daar waar me moeten zijn maar met de fiets kans op een bui op je kop. Volgens buienradar komt er net een grote bui over en dat duurt nog even voor die over is. Gisteren de capuchon in orde gemaakt en aan het jurkje genaaid. Vandaag de rest in elkaar zetten hoop ik. Het tasje ben ik naar eigen inzicht aan het breien omdat het patroon niet in het boek staat en je dat apart moet bestellen voor € 19 incl. materiaal ook voor het knuffeltje. Maar ik heb hier genoeg garen over dus dat is onzin, sowieso vind ik. Vandaag eten we een ovenschotel met aubergine, coourgette, paprika, kipfilet en aardappelschijfjes. Dit volgens een zakje van Knor dat ik eens ergens bij kreeg. Ik ben niet zo van de zakjes maar wie weet is het lekker, dat hoop ik maar want ik heb nog 2 zakjes. En weggooien komt niet gauw in mijn woordenboek voor, dan maar kijken of ik er iemand een plezier mee doe. Hier een foto hoe het er op het ogenblik vanuit de kamer uitziet. De mannen in witte pakken zijn omdat er asbest in de oude rioolbuizen zit. Er staat ook een container waar ze helemaal in verpakt worden. Maar kennelijk niet schadelijk voor ons. Wel een lawaai de hele dag en als ze weg zijn staat er een grote pomp dag en nacht te draaien. Dit alles omdat er een nieuw station komt en daardoor een sloot wordt gedempt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke