Pagina's

dinsdag 9 november 2010

Weer boven water!

Het is een paar weken geleden. Maar eerst werd ik overvallen door de griep die nog niet helemaal over is. Hoest 's nachts nog veel maar ook overdag. Het slijt wel maar gaat langzaam. Vandaag is Rob vrij en morgen dus doen we even met de auto boodschappen. Ook nog een pakketje versturen voor spullen die ik via marktplaats heb verkocht. Zou vandaag eigenlijk voor de griepprik maar kan gelukkig ook nog de 15e of de 18e, dus maar even uitgesteld, dan is mijn hoest ook helemaal weg hoop ik.
Morgen met mijn moeder voor een oogmeting naar Specsavers en meteen boodschappen doen.
Donderdag naar de Kreadoe, vrijdagavond naar de verjaardag van Petra en zaterdag naar de verjaardag van Menno in Wijk bij Duurstede. Rob moet zaterdag onverwacht werken dus haalt Ton eerst mijn moeder op en dan mij en na de verjaardag blijven ze dan hier eten. En op weg naar huis brengt Ton mijn moeder dan weer thuis of ze gaat met de taxi. Zal even met Ton overleggen maar denk ik dat lekkere broodjes maak met salades en kaasjes. Dus best een drukke week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke