Pagina's

dinsdag 9 november 2010

Hier was ik ook druk mee.

De blouson, sjaal en baret voor Ton. Zelf had ze het rugpand en de voorpanden gedaan. Maar doordat ik dacht dat ze losser breidt dan ik had ik het opzettelijk losser gedaan en vond het al niet mooi. Maar toen ik de panden van Ton kreeg zag ik dat ze hetzelfde breidt als ik dus alles van mij weer uitgehaald (mouwen en baret) en dus normaal opnieuw gebreid. Nu is alles  klaar en heb ik alle wol etc. opgeruimd uit de huiskamer.
 De tailleband van de blouson lijkt zo een beetje bobbelig maar dat komt door het hangertje, hij zit er keurig op vind ik. De rand van de baret heeft net zo'n kabel is in de blouson maar dan dwars.
 Nu wachten tot zaterdag dan kan ik het aanzien bij haar.

1 opmerking:

  1. Hoi Sieneke,

    ik vind het heel mooi geworden hoor, geef Ton ook maar een compliment voor het breien.

    fijn weekend,
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke