Pagina's

donderdag 6 januari 2011

Donkere dag.

Vandaag is het erg donker en het regent dus niet echt goed licht om te borduren. Ga voor mijn verjaardag maar eens kijken naar een goeie lamp. Maar ik had genoeg te doen en vervelen staat nog steeds niet in mijn woordenboek. Vandaag wil ik proberen de trui voor Rob af te krijgen die mijn moeder begonnen was. Dan kan ik hem morgen wassen (doe ik normaal niet maar hij ruikt nu naar de rook). Zaterdag is Roy jarig en dan kan hij hem misschien aan als we er naar toe zien dan kan mijn moeder het eindresultaat zien. Ben benieuwd naar haar gezicht.
Gisteren de kerstboom afgetuigd en opgeruimd en vandaag de rest ingepakt en klaar gezet op een karretje dan kan Rob het morgen zo naar de schuur brengen.
Verder schiet mijn 3e blok van de NHA (Nature Home Afghan) ook lekker op dus misschien morgen af. Dan weer even door met de andere werkjes, ik heb me weer voor 2 opgegeven maar die zijn niet zo groot, het lijkt wel een verslaving, ik had het ook zo lang niet gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke