Pagina's

zondag 2 januari 2011

Gelukkig Nieuwjaar.

en rustige oud- en nieuw gehad. Vrijdag nog even boodschappen gedaan en toen even langs mijn moeder en een paar olliebollen en appelbeignets gebracht en wat lekkers voor 's avonds. En we waren best wel vroeg thuis voor 2en dus nog een lekkere middag ook. 's Avonds waren we met zijn 2tjes en hebben tv gekeken. We wisten ook niet wat de poezen zouden doen. Nou Jip zat heel nieuwsgierig op de vensterbank te kijken tijdens het vuurwerk en Mees liep gespannen allerlei rustige plekjes te zoeken, dus die vond het minder. Maar ja de volgende dag was ze het al weer vergeten.
Nieuwjaarsdag thuis gebleven want de auto had laatst een grote beurt gehad met de APK en toen moest er een nieuw voorstuk van de uitlaat onder en dat is niet goed gedaan, dus  heeft Rob gecontroleerd of het inderdaad zo was want dan kan hij terug naar de garage en is het garantie. Waarschijnlijk is de pakking er tussenuit. Toen hij dat zeker wist vandaag toch even naar zijn moeder in Zoetermeer geweest. Morgen gaat hij weer aan het werk en krijgen we weer een beetje regelmaat. Eerst maar eens even de wasmachine aan morgenochtend en het huis door. Ik heb ook nog wat kunnen borduren deze dagen. En van de trui die mijn moeder aan het breien was voor Rob had ik de mouwen verkeerd berekend, dus die moesten nu een stuk uitgehaald en opnieuw gebreid dus dat ben ik tijdens het tv kijken aan het doen waarschijnlijk kan ik hem dan eind van de week af maken. Ik heb ook al de wol binnen voor de ErisVneck die ik samen met een paar vriendinnen ga breien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke