Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Het handwerken ligt even stil.

Heb zo maar even niet veel zin om te handwerken. Komt waarschijnlijk omdat het allemaal wat tegenliep met mijn nieuwe hobbykamer. Rob heeft gisteren 2 wanden afgemaakt waardoor 2 kasten nu op hun plaats konden en vandaag heb ik die gedeeltelijk ingeruimd. Zondag is hij onverwachts vrij doordat zijn collega graag wilde ruimen en dan maakt hij de andere muren af. Dan even kijken om mijn werkblad iets te verhogen want ik vind het iets te laag. Dan kan dat ook op zijn plek en kan ik de kamer verder schoonmaken en inruimen. Als dat klaar is naar gordijntjes kijken en maken of laten maken, dat hangt af van de aanbiedingen op dat moment. Zelf maken heeft meestal wel tot gevolg dat ik een paar dagen behoorlijk last van mijn handen heb. Dus we zien wel.
Af en toe brei ik wel aan het truitje waar ik mee bezig was en heb de mouwen al een paar keer uitgehaald omdat ik krap met de wol zit. Maar nu gaat het lukken en moet ik alleen de kop van de 2e mouw nog en dan kan ik die in elkaar zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke