Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Lekker bezig geweest.

Dankzij het mooie weer eindelijk maar eens de naaimachine tevoorschijn gehaald. Aangezien ik 14 kilo ben afgevallen kon ik nog maar 2 broeken aan de rest was te groot of nog te nauw. En het is niet echt mijn ding dus schoof ik het maar voor me uit. Nu 5 broeken veranderd, 2 per ongeluk iets te nauw, kan ze wel aan, maar kan er niet lekker mee zitten, dus die hangen voor als er nog een paar kilo af is. Van de week ga ik weer beginnen. Aangezien ik koolhydraat-arm doe mag je dat maar 3 maanden doen en dan moet je 3 maanden stoppen. Maar voor het eerst dat het goed werkt bij mij, tob er al vanaf mijn 7e jaar mee, en ook bleven de kilo's er nu af en vlogen ze er niet terug aan, toen ik weer normaal at. Dus heb ik het volste vertrouwen in de volgende fase, zou mooi zijn al ik er nu 11 kilo afkreeg dan zit ik totaal op 25. Ik had dus de naaimachine op de balkontafel gezet en zat heerlijk buiten te spelden en te naaien. Vandaag een normaal dagje, boodschappen doen, brood bakken en het huishouden. Morgen de verjaardag van Rob zijn moeder zou fijn zijn als het weer nog een beetje meewerkt zodat we buiten kunnen zitten. Zondag moet Rob weer werken en ga ik even andere kleren opzoeken om te vermaken, zodat ik daar van de week weer verder mee kan. Ondertussen ook nog een boek uitgelezen, Tijd om te sterven van Cody McFayden, ben nu in de volgende bezig.

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je al zo veel afgevallen bent Sieneke. Mijn dochter heeft ook koolhydraat-arm dieet gedaan maar dat werkte niet bij haar.
    Succes met de verdere kilos.

    Groetjes Lenie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Sieneke